dagens datum dagens dag dagens timme !

Ja det var ganska länge sen verkligen och eftersom det ändå tydligen finns några där ute så varje dag verkar kolla in här kanske det ligger på sin plats att jag ger er några utvalda ord till er.
Trottsar nog först min pojkvän och skriver att jag älskar han. Vore på sin höjd att lägga ut en bild men då blir jag nog singel igen!

Hästarna då?

Nasse är totalt kraschad efter att ha panikat i gången och slagit runt, jag lider med han men verkligen försöka att inte såga ner mig själv i det.

Athena är ganska fräsch men en jäkla surkärriing ibland och ska nog iväg på tävling om 2 veckor.

Och jag?

Jag vet inte tror inte jag kan klaga på så mycket alls egentligen!

Jobbar på klubben 15timmar/veckan och på siljan mellan 5-20timmar veckan!

Wille mår bra också :D !

Hörs om en månad då?! ha.

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0