tralalalla

Alla gör vi som vi vill och jag tycker det är hur bra som hellst, men att blanda in någon i livet för att sen inte vilja ha dom där är inte hur bra som hellst.

Ajja jag har i allafall två av världens bästa hundar här hos mig och jag Älskar dom och utan att prata imot mig själv så säger det nog allt.
(att jag säkerligen inte kommer kunna släppa Tash)


Det är söndag och det är sköönt i morgon är det igångsättning av Nasse har längtat i två veckor nu och sen på lördag blir det Göran träning spännade!
Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid har du träning på lörda?? kanske hinner komma förbi å kolla!

kram Ronja

2010-03-17 @ 07:07:30
Postat av: Pernilla svarar

08.00 :) Gör så !!

2010-03-17 @ 13:25:25
Postat av: Anonym

Säg att du skämtar!!där rök min första sovmorgon på 3 veckor:P

2010-03-18 @ 19:53:59
Postat av: Anonym

hahha du gör som du vill trro inte det är så mycket och se eftersom det är dressyr :D

2010-03-18 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0