....

Onsdag och träning ikväll äntligen har dragit mig i seeghet efter Vasaloppet och inte varit på friskis alls men ikväll vaktar Johanna hundarna och jag ska träna <3 Ska först iväg och rida Nasse en sväng tänkte rida igenom han igår men det gick inge vidare med lektioner på halva ridhuset så åker in innan de börjar så kan nog komma till mer ridning.

Tash i allafall får nog inte stanna hos mig känner att jag inte alls har den tid som han behöver då är det bättre att han får komma till någon som har det. Någon som vill ha en hund som ger han full uppmärksamhet då han är lite ensamvarg. Självklart tråkigt och kanske hade han blivit perfekt om några månader men då måste jag också ge han tid under de månaderna och det känner jag att jag icke har.

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0