123

vasaloppsveckorna över, skönt men endå tråkigt jag gillar när livet går i 110 verkligen, men denna vecka blir nog minst lika spännade och rolig eftersom jag fick ett telefonsamtal från ridklubben och ska jobba tis-fre, fm och ta hand om hästarna superskoj och dessutom pengar.

Sen på torsdag åker jag till arlanda och hämtar en liten hund som jag ska vara jourhem till, en 1 årig pojke som kanske får stanna i min familj eller så hittar vi en annan till han. Spännade och säkerligen lärorikt.

Arbetsförmedlingen ska jag också besöka för om jag får dom att betala pratik får jag jobb på KG i repan också.

110 var det och gosh vad jag älskar det..



Denna lilla vän som jag ska hämta, Mostash heter han men namnet är spikat till Mo :D

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0