=)

Jag tror det lika gärna kan läsas att det ändå inte spela någon roll, det är ju mest mina vänner som ändå vet hela mitt liv som förstår de undermedvetna i texterna som är helt kryptiska ibland och som inte blir speciellt förvånade heller.

Sen tror jag många ändå hoppar över det bittra och lämnar det och läser helldre galna upptåg som händer i livet.

Vi tar det från där, från nu. Det är ändå bara en text som aldrig kan vara helt pålitlig och det kan jag lova er att den inte är för orden är verligen sekund berlagda liksom mitt tänkade som ibland säger saker som jag i efterhand inte menar och så står dom här.

Men annars då? Är livet förjävligt bra just nu och jag vill egentligen köra hela berättelsen här men vi skiter i det.
Sommar är det också<3

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0