:D

jag har inte så många ord att skriva ner eller så mycket att gnälla över, inga kryptiska meningar som behöver sägas eller någonting annat, på tävlingen i helgen stannade jag till och med upp och sög in livet hur fruktansvärt bra allt kan vara ibland, sen gjorde jag en super tävling med hästarna.

För er som bryr er lite mer så blev reslutatet

Athena (debut tävling för fröken) 11 fel i 60 cm ett stopp och lite tid hoppade endå kanon och behövde bara kolla av sig lite.
sen gjorde hon en super fin nolla i 80cm.

Northon(inte min utan Sofias) 6 fel i 80 cm ett stopp och 2 för tid, var lurig på sista där men hoppade annars helt okej han har ju inte varit ute på mer än ett år. efteranmälde till 1 meter och gjorde en dubbel nolla och blev tvåa :D

Super helg på alla sätt och vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0