så dåligt så bra

Lite osugen på allt just nu, släpper snart det bästa med dåliga minuter i mitt liv är att det kommer alltid en morgon dag eller att det kommer minuter efter dom dåliga som inte är det. Det bästa med mig själv är att jag ibland kan i mitt dåliga humör tänka precis så här.

Skönast idag i allafall är killen(mannen kanske jag måste säga åldern för kille stämmer inte där). I allafall på friskis efter passet kommer han fram och fråga när jag ska börja med boxning för jag har ett sånt jävla slag.

Hahahaha han skulle bara veta vem/vad jag tänkte på. Jag har nog ett jävla slag och boxning har jag alltid velat börja med eftersom jag ibland kan ha så sjukt mycket att bara få ut ut ut då skulle en säck ligga bra till hands.
Jag är inte lika argsint av mig just nu men ibland så spricker skalet och då smäller det.
Kärlek har en förmåga att göra mig överaktiv alltså krossad kärlek då fokuserar jag bara på killens fula face och slår av mig. Jag skulle nog kunna bli en jävligt bra boxare bara jag hade någon som krossa mig 24/7 .

Nu är jag på bra humör igen.

Kiss

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0