Onsdag

Onsdag igen, dax för dagen har 4 hästar idag 2 ska ridas:) Salza ska gå återigen bommar och  Nasse ska ut i skogen 30 min bara i morgon ska jag hoppa han igen, eller ja hoppa och hoppa vad man nu säger med en 4 åring sen blir det vila fredag och skogstur med Ela på lördag sen får han vila en vecka. Behövligt tror jag inte för att han känns matt men får vara lite bäbis ett tag igen. Får se om det blir 2 veckor.

Annars då? Så är väl livet rätt bra tror jag, man vet aldrig när saker spricker och sånt gör mig allafall tivelaktig .

Nu mot stall 1

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Lola

ja verkligen, jag vet inte. ska pröva idag igen, snart får vi ut och tävla pernilla! Du föresten, louise tränign nästa helg. ses vi? mamma följer inte denna gång.

2010-02-24 @ 10:42:24
URL: http://lolaskager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0