Kärleken

En annan sak som jag tänkte på igår och tänkt på förut. Jag säger att jag inte tror på kärleken men det är självklart ironiskt belagt och jag tro nog mer än de flesta men för mig är kärlek tidlös. Jag tror helt enkelt inte att man kan sluta älska någon det är inte kärlek det är förälskelse, tillfällig sinnesrubbning. Kärlek därimot är någonting som alltid finns där inne som att älska sin familj det gör man alltid oavsett vad. Det är precis där ni har mig jag tror på en kärlek som aldrig slutar och jag kan berätta att jag en gång i livet var kär och den personen kommer jag aldrig sluta älska dock vill jag inte längre vara med han men jag vill inte se han krossas för det.


Pernilla


Kommentarer
Postat av: röööva

Kärlek är för folk som inte får knulla på krogen!

2010-02-11 @ 18:21:41
Postat av: pernilla

vilken tur då slipper jag tänka på den alltså:D

2010-02-11 @ 22:50:48
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/
Postat av: Jacqline

Kärlek är för folk som inte får knulla på krogen? Haha!



Jag håller faktiskt med dig, till en viss del. Jag tror att man kan älska personer på olika sätt. Jag älskar inte min pojkvän och min mamma på samma sätt, tex. Sen så har jag gamla vänner och pojkvänner som jag en gång älskat, vilket jag inte gör idag. Men de kommer alltid att ha en viss betydelse för mig, vad som än sker. För det är något jag inte kan styra.



Måste också bara säga att du har en jättefin header. :)

2010-02-20 @ 15:24:41
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0