En förhoppningsvis bra dag

jag är så jäklans lat, nej ni istället för att aktivera mig på F&S ska jag göra nått annat. Att jag missa träningen har jag Sandra att tacka för och det gör jag verkligen eftersom den underbara människan ringde mig idag för att skicka mig på intervju på Berget gick bra och jag tror jag skulle kunna trivas där uppe. Hoppas som sagt att jag får en chans och jobba där så jag kan få igång min ekonomi vore ju ganska skönt att jobba och tjäna pengar. Jag har ju rätt så mycket utgifter hela tiden så.

Tack Sandra du är bäst<3

Nu ska jag in till stallet och pussa på min bäbis häst sen blir det vanliga måndags tv.


Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt älskling! Har försökt att ringa dig men inte fått några svar, det har hänt massa helt sjuka grejer sen du va upp. Vill verkligen jobba med dig, sommarsesongen kommer oxå:) Ring mig när du har tid<3

2010-04-04 @ 21:02:49
URL: http://sandrasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0