Vart är Sverige påväg?

Hur kan världen vara så rå, mörk och tragisk egentligen hur kan svenskar vara så bristande i sitt samvetet och fruktansvärda? Är inte vi ett bra land med bra moral och bra känsla för vad som är rätt och fel. Jag tror inte det längre jag tror inte på Sverige, vi misshandlar djur, vi vill utrota vargen!

Mina problem i livet känns ganska otebydelselösa i jämförelse med att hela sveriges vargfolk ska utrotas, grisar vanvårdas och att höns sitter i trånga burar ja allt som plågar dessa djur som egentligen inte har gjort oss någonting!

Jag kan förstå en frustration hos hund ägare som har fått sin hund dödad av en varg men jag kan bara säga en sak, jaga inte med hunden tvinga inte den få lida över erat behov att döda!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6183631.ab

Jag kan ha blivit mera känsloladda sen jag slutade äta kött men jag hade säkerligen gråtit lika mycket endå över sveriges bönder som behandlar sina djur på detta vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0