Slut

Idag lättade en sten från mitt hjärta ett hål som fanns fylldes igen, en saknad blev minnen och ensamheten känns inte så fruktansvärd, allt är över och trotts att vissa delar av den senaste tiden varit bra har idag varit en dag jag tittat efter, längtat efter för jag har hela tiden vetat att idag så slutar det här och allt känns bra,lätt och vinden kan blåsa åt rätt håll för du är inte här och jag kan gå vidare!

Pratat med C och egentligen spelar det ingen roll om jag flyttar till Götet eller Stockholm, egentligen spelar det inte så stor roll om jag jobbar eller pluggar. Bara jag slipper vara här och inte kan möta nya ansiktet varje dag och skapa nya vänner, förälskelser, motgångar och framgångar! Dock är ju min barndoms dröm att bo i Göteborg sen första gången jag var där som jag minns har jag alltid känt mig hemma där, ack jag hittar inte i staden men andas bättre där! Så endag ska jag bo där men om de blir nu visar sig!

Ciao Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0