Oxen

Liksom Adolf Hitler, William Shakespeare och våran prins Carl-Philip föddes jag i Oxens tecken och ibland tycker jag att det är helt fel ute men likheterna finns självklart med oxen i mig också.. 

Goda egenskaper
Oxen är en lugn, trygg och jordnära person. Allt du tar dig för sker stillsamt, metodiskt och väl genomtänkt. Du är praktiskt lagd och mycket bra på att ta ansvar. ??!
Oxen är känd för sin starka vilja, lojalitet och pålitlighet.
Du är öm, tillgiven och kärleksfull mot dem du älskar. Till barn och djur har du ett särskilt gott hjärta. Du är som en varm, trygg björn att hålla om och lita på då det blåser upp .. Haha!

Kärlek och vänskap
Oxen har en bild av att hitta en partner att bygga upp en gemensam ekonomisk trygghet med. Oxen har alltid långsiktiga planer i tankarna och vill gärna ha någon att dela dem med. Du är inte skyndsam i kärlek, men blir du plötsligt förälskad kan även du tappa kontroll och fattning, och bli kär och galen. Hittar du den rätte är du mycket öm, kärleksfull och beskyddande.


Mindre goda egenskaper
Oxen har ett starkt behov av att kontrollera. Detta faktum gör att du ibland tar dina nära relationer på för stort allvar, som om du faktiskt "ägde" dem.
Din envishet kan också reta andra, liksom din motvilja till förändringar. Du kan ibland möjligen ge ett tråkigt och konservativt intryck.

Venus- planetern jag syrs efter
Venus representerar kärlek, skönhet och harmoni. Allt som är njutningsfullt, charmfullt och smakrikt tillskrivs Venus.
Framgång är också ett tydligt tecken. Även symboler som lättja och bortskämdhet finns med i planeten.

God Morgon- jag har ingen liv btw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0