!!!

Det här trodde jag aldrig skulle komma ur mig men jo, detta vampyr hysteri är så låångt borta från mig att det är sjukt jag var pepp igår men jag är inte alls betagen av filmen bara massa äckligt kärleks tjat. och såklart ett lyckligt slut .. Nej jag tycker inte om New Moon som Twilight jag är såkart fett besviken för jag hoppades få drömma om filmen några veckor men istället så gick den bara igenom mig och försvann. It Sucks !

Idag är det fredag och öl ska missbrukas..

Ta mig tillbaka!

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoho, då får jag skita i att köpa en sån där söt apa då :(



Händer i helgen? Ska det festas? På timmerstugan? Är fett sugen på utgång men ingen vill haka!

2009-11-20 @ 16:48:58
URL: http://amarialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0