Aldrig

i natt sov jag bättre men inte bra, ge mig sömn och de där fina drömmarna, inte massa hemskheter och massa minnen, minnen är någonting som radas upp framför mig och jag vill minnas men jag knäcker mig själv med dem.. Ska kolla Twilight idag och hoppas på att jag kan få upp ögonen som förut då kan jag drömma om det som är overkligt och inte det som är verkligt och har hänt.. !  fast det tar mig tillbaka till Sthlm och där allting började..

BADA hoppas jag att jag får göra idag.. är ju så sjukt snygg i bikini (not) att jag vill.. Dock måste jag säga att jag är snyggare i Bikini nu är någonsin förr.. Men det är inte samma sak som snygg.. Jävla pladder alltså.. Nu kommer H och vi ska greja med mina hästar hoppas han inte tycker de är jobbiga..

På fredag kommer en tjej och tittar på Nasse och det känns skönt.. Vill inte det här nu!

Hejsvejs !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vem är nasse?

Hahah vem har inte haft utbrott över killar! Jag är nog den tjeje som haft flest...:P hahaha!

Men ska säga til sig själv, e han värd alla utbrott och alla tårar?



Vi kvinnor är komplicerade och män likaså. Kommer aldrig förstå sig på varandra.



Vi kvinnor har många fel. Män har bara två, allt de säger och allt de gör.

2009-11-10 @ 12:02:59
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jassåå så du är en ridtjej! var längesedan man red men har oxå gjort det!

Ibland kan de komma kloka ord ur munnen på även mig=)!

2009-11-10 @ 16:13:19
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0