Whioooa

Hej, helgen som gick var bra massa hästerier och Rättviks marknad. Nu är jag hund vakt x3 Lovis, Felix och så min lilla Wille. Är just nu tyst helt galet, Lovis har precis löpt och Felix är bestatt, men äntligen är det tyst. Just det sagt ja till en häst också, Halvblod-fullblod men av halvblodstyp 3 år och inte inriden. Hoppar helt OK och Billig. Få se vad det blir Plan 1 är att rida in han så får vi se efter sommaren om jag behåller han eller säljer. Måste bara gå igenom besk. Så än är det en bit att gå...

21 år 10 Maj! Släkten kommer på Lördag Em grillning + mina närmaste tänkte jag få se hur mamma donar ihop det men på kvällen blir det i allafall lite party inte pepp på utgång men hoppas på fint väder och massa roligheter !


Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0