Trevlig sommar dag !

Jag vet inte vad jag ska skriva så jag skriver det här- jag vet inte vad jag ska säga så jag säger det här och jag vet inte vad jag ska göra så jag gör det här.

Ibland är min fantasi helt värdelös måste jag erkänna och jag antar att ni just nu inte skrattar med mig utan åt mig. Trevligt folket! Idag har jag och jenny kommit till instikt, planering är inte A och O utan det är aktivering av planeringen som gör någon skillnad, det får bära eller brista. Eller så bestämmer man sig för att lyckas. Kollar mot horisonten och har många kortsiktiga mål. Och så står man där med fötterna i havet. Våga lyckas!  Eller så är man realistisk och inser att det är våtdräck som gäller resten av livet! haha.

God Morgon eller förmiddag gott folk.

Idag ska ett berg bestigast !



Vad Vore Denna Dag Utan Lite Kärlek?!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0