Blodspår :)

Idag har jag och Jenny haft i princip en hel dag med träning, bullar och P&L planering (för det lär ju funka^^). Min poppilos har jag ridit och han var halv snäll, Silver var rolig och vi tränade på att stegra på komando för det är en viktig sak att kunna nu när han närmar sig 30 bast den lilla poppoponnyn. Sen är det återigen peppning med Musika för festivalen, åker ner på tisdag och sätter upp tältet sen blir det hem igen, sen ner igen på onsdag-söndag:) .. Annars börjar jobbet på torsdag ska kolla så jag inte mistar mig där och börjar i morgon, vore ju toppen att missa första dagen, sen är det KG på midsommarafton 18-21 sen Camping midsommardagen 11- 18.30 Sen är det fan i mig festilifest.


Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, stackars Silver!

Midsommar pepp, jobbar du till kl 21 då????

2009-06-17 @ 00:41:39
URL: http://truenecromance.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0