trallala.

Jag åkte hem tidigare en väntat från jobbet i allafall men det spelar då fasen ingen roll för jag hade jävligt kul på jobbet, massa roligt skvaller och hyss! Och gamla människor som hör med fötterna typ!

Dagen då idag alltså det började med ett jävla humör och verkligen totalt panikångest och jag hetsade verkligen mig själv till klimax sen kom jag till instinkt typ vid fyra tiden och chillade av mig lite och nu känns kvällen ganska värd ändå :)

Sitter och kollar igenom bloggen och känner mig verkligen lite nostalgisk och hur fan kunde 2009 sommar bara försvinna vad har jag gjort vad har jag hänt, eller jo vissa saker har verkligen blivit annolunda och jag är nästan i chock själv eller jag är det men livet fortsätter. Är det inte det finaste att det ändå fortsätter trotts att jag är helt jävla galen ibland.

sitter och tittar på tatueringar och klurar sen vill jag ju ha det där hålet men jag vet inte om jag pallar!

God Natt mina vänner och tack för att ni finns

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0