ihoptyckt!

VKM et var super nice och jag hade toppen kul <3 älskvärda människor i klassen och jag skratta större delen av kvällen drack men dock inte mig redlös blev helt enkelt inte så! Vaknade i morse ganska pigg och gick och handla mat till kvällen ala Pernilla sallad som ronja och jag ska trycka i oss till Kärlek 3000 efter hennes spinning ! själv fetar jag mig här (mycket bättre) mitt i allt jag är inte bakis fick jag kallsvettningar och skit ont i magen och sa då att jag aldrig mer ska dricka alkohol. Kan min lever vara i dåligt skick eller var det bara en tillfällighet.! Blir inget röj på fredag i allafall men lördag ska det kalasas på :)!!

Sen kommer jag hem till mina djur och nu är jag lite sugen på hästeriet kanske behövde ett break från det, ska rida Salza på måndag också! Kulkul!

I morgon börjar skolan :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0