I framtiden är jag den som skrattar sist!

Rättvik var galet roligt helt klart värt, viss kvaliten var inte alls på den nivån jag trott men jag blev helt klar kär  :)
Sugen som bara den att kämpa på nu även fast andra delar av mig tycker lite annat men egentligen är det bara att skita i det för i slut ändan så blir det här nog toppen <3

I morgon väntar Party ala MF det kommer bli super kul tror jag hoppas bara att jag får sluta tidigt så jag hinner komma dit tidigt och en speciell överaskning har jag och Lola satt ihop till Björn kommer bli så jävla kul!

Nu ska jag natta min hästisar sen tror jag att jag ska printa lite Twilight länge alldeles för länge sen nu!
Ska läsa lite Greg också så jag inte tappar min linje!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0