Helgen i MF

Helgen som skulle bli så dålig, men eftersom jag tog tag i mig själv och skakade av mig ganska idiotiska känslor tankar minnen osv. så blev helgen verkligen toppen!! Jobbade ganska sen ändå igår tok körde till MF sminkade och bytte om medans jag körde och hade vattenplaning och poppade Alice hela vägen så kom jag in i rätt stämming sen slängde jag i mig min vinare körde lite hemagjorda turkispeppar shot med grabbarna och hade turkispeppar på hela L och Bs golv. sen spydde jag och ramla ner från sängen och somna på totalett glovet och körde Moroten och jag för mina nya vänner. Nej ni det var en helt jävla kort men väderfull kväll/natt! :)

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0