Går inte att ändra på vill inte ändra på men hoppas få vara vid sidan om?

Söndag utan att vara bakis kan vara jävligt bra så länge man håller sig sysselsatt annars är det ganska trögt, jag hatar att bara ha dö tid, visst jag kan göra tusen grejer men när man hänger tvätt är det ganska lätt ändå att tankar vandrar iväg till andra helt fel saker. I natt drömde jag : Ja vad ska man säga, helt fel, galett fel. Men vad kan jag göra åt det?! inte ett smack eller?!

Lördagen var full av hästeri och vissa stunder funderar jag på om jag verkligen gillar det så mycket om jag verkligen vill hålla på, borde väl helt enkelt bestämma mig för annars kommer det bli halvdant och säkerligen inte så framgångsrikt.
It sucks !

I have to move on before we meet again, I will!

Pernilla


Kommentarer
Postat av: alol

jag vet då iaf att jag älskar det jag håller på med, en dag ska jag kunna leva på dessa fantastiska djur. :)

2009-08-24 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0