Den rätta vägen?

Sitter och funderar på vad som skulle kunna hända egentligen, jag tar alltid en självklar utväg går alltid mot det jag tror är rätt och hoppas på att någon får mig att vända. Tänk om det skulle vända. ?! Det skulle göra mig panikslagen och jäkligt förvånad. Och jag skulle springa min väg i allafall. Och eftersom jag tänker så är det ju så att min väg från början är helt enkelt rätt väg! eller?!

I morgon åker jag till norr längre upp en jag någonsin har varit och det ska bli helt galet spännande.

En ny epok,

I have to move on before we meet again, I will! :)

Godnatt

Pernilla

Kommentarer
Postat av: alol

men så är det. allt går upp och ner, även intresset. jag vet att jag skulle lessna med bara en 3åring, sitta och trava runt på långa tyglar är inte min grej. tävling och träning är det jag vill göra, unghästarna kommer på sidan om.

2009-08-25 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0