Bubblan är stängd

Jag har börjat tvivla vilket inte är bra inte alls skolan känns som helt rätt i allafall och alltid nått, hoppas på ledigt i helgen ska försöka få tag i sara så hon kan jobba ist för mig så jag kan åka till Lola på inflyttningsfest. :)

annars är det fett ensamt i Mora just nu egentligen är det verkligen inte alls det men jag vill inte umgås heller med någon inte pga er utan för att jag är helt lost och behöver lite ensam tycka synd om mig själv jag är 14 år igen tid! Fråga mig inte varför men jag kommer nog snart ut.

Om jag visste att svaret skulle vara bra skulle jag öppna min värld men eftersom jag inte vet låter jag bli och chansen att krossas försvinner. Chansen till bra får vara en annan väg. Ovissheten är himla bra eftersom hoppet inte är borta men klumpen i magen finns där och ovissheten kan nog lätt gå över till dödligheten !

Pernilla

Kommentarer
Postat av: alol

hoppas du kommer :)

2009-08-10 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0