Mot Mora

Jag har tittat runt på ganska många hästar av det dåliga utbudet som finns just nu, fastnat för en 5 åring efter Lipton mycket dressyr riden och grön i hoppningen säljes pga av att ryttaren är just dressyr och hästen egentligen hopp. prefekt match lite dyrare än vad jag har tänkt men usch så fin den är väntar med spänning på film och tydligen är det många som är intresserade så är den fin så drar jag nog och kollar på den i helgen eller mån-tis. Vill inte missa denna.
tåg med Ronja i kväll/natt askalas.

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag kommer nog skolka på tisdag, för det är så värdelöst och jag kommer få högsta betyg ändå. :) Så jag vill med och kolla, antingen måndag eller tisdag :)

2009-04-08 @ 19:16:21
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0