Lördag

När jag kommer hem ska jag grilla, så jävla gott så himla sugen bara 4 dagar kvar sen är jag hemma tor-tis sen är jag här ons-till tor veckan efter sen slutar jag :) Då är det SÄLEN med stora bok  Sen kommer min Wille<3.. Idag har jag städat rummet och packat min rullväska med tillbehör som jag klara mig utan den sista veckan .. Bättre att ta det i 2 omgångar. Ska snart till Lollo och titta på när de fixar och donar i lägenheten sen blir det Robinson och kanske utgång - jag vet inte hur jag ställer mig i den frågan ..

Hejsvejs

Pernilla

Kommentarer
Postat av: Jessica

Är du hemma över påsk alltså?

Påskmiddag på fredag???

2009-04-04 @ 20:35:41
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0