Hejhopp

Sälen var nästan som väntat helt galet bra :) Hemma nu hämtat min lilla Wille som är super söt och väldigt duktig <3. Imorgon blir det Uppsala en sväng ska hitta på 2 hästar 3 åringar, vet inte om det är just det jag vill ha men lika bra att kolla runt lite så kommer jag nog på vad jag vill ha. haha. Sen jobbar jag några timmar på torsdag får lämna lilla krabraten då men det är inte så många timmar så ! Sen är det hopptävlingar i helgen lär nog inte vara där så jätte länge någon dag beror på hur hunden min vill!


Pernilla


Kommentarer
Postat av: jenny

just to let you know jag kmr hem till mora i slutet av maj:) då ska vi väl leka?

2009-04-29 @ 10:13:51
URL: http://jennyys.blogg.se/
Postat av: jenny

hej pullan. ja jag ska fan ha en grishund. har hittat lite seriösa uppfödare som ska ha valpar till hösten. jippi. längtar hem nu till dig min kära! ska johanna va i sthlm lr mora isommar? pussis

2009-05-02 @ 17:15:25
URL: http://jennyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut bilder på din hund :)

2009-05-03 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0