Söndags Bus !

Galet roligt igår och nu tänker ni party men nej, jobbade dock bland partyfolk såklart ganska lugnt, tvingade folk att köpa white russian .. men dom kom tillbaka och köpten en till så jag har väl skills :P

Nej jag vet inte men bara kul kul kul.. Jävlas med vakter, sofia och höra på dåliga sång röster kan nog inte bli så mycket bättre..Dessutom var Nybro hockey jätte trevliga dock lite grisiga men som sagt karlar ! 

Nej jag känner en lycka som sprids runt mej :)

Johanna blev as kalas men ack så rolig, lite bitter in i mellan men annars verkligen hej jag är 5 år igen så jävla underbart<3 Hämtade Helena på wasa och hittade Tobbe Vakt som givetvis hade saknat mej (svårt att inte göra lix) sen hittade jag  Malin och Marcus och drog till donken - äcklig mat som jag inte äter men fulla dumma människor gör..
Mitt i allt var Johanna full och sypdde!  Det är så mysigt att det går inte att beskriva Mora wasastugan och fulla människor . haha...

Idag blir det chill Tacos och film ..

Karlstad nästa och då blir det partyyyyyyyy :)

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0