Måndag helt underbart!

Det är måndag , äcklig måndag, känner mej som en köttbulle som kommer rulla ner från trappan och jävligt omotiverad är jag ! Trodde jag var piss för jag fettade tacos igår men så inser jag att det är lingoveckan men Hallå.. Jag har inte lingonvecka längre mina p-piller brukar döda den sen typ ett år tillbaka okej? vad hände. Visst det klargör vissa saker och jag slipper leva i ovissthet (fast sånt där känner man) Men i allafall nada kid hos mej då.. En glad man där ute nånstanns finns det nu.. eller flera. Hemskt vad jag säljer ut mitt liv och ger detaljerad info Men vet ni vad ?! Sån är jag!

Jag ska styra upp mej nu (för egentligen mår jag JÄVLIGT bra) och på Onsdag ska jag åka till Karlstad .. har funderat i flera dagar hur mycket det kostar att åka dit med bilen min, men aldrig riktig kollat upp det.. Får fan skärpa mej !

Sen måste mitt ursliga hår som är tunt som nej jag finner fan ingen liknelse fult och äckligt är var det är.. Brun ska jag bli igen (i håret allså kroppen är som alltid albino) .. 

Och en fet promenad behövs 3 timmar eller så (men kommer sluta på halva den tiden bara ) ursliga jag!

Sen ikväll sharp 21.00 så MÅSTE jag :/ lyssna på grunskurs i telefonen är så himmla opepp på det så det går fan inte att beskriva visst jag vill komma igång med mitt shit men telefon kurs.. Blää

AJA

Just det GRATTIS Robinooo 22 år?! i Morgon Se vad jag kan ! 


Pernilla


Kommentarer
Postat av: jenny

lingonvecka hahahaha det är så fult ord. jag dör. men vad ska man säga mens mens mens mens äckligt ord det med. det är för att det är äckligt med meeeeeeeeens. jaja. du är inte usel perra belive me. nu ska jag ta ur tvätten. call me if you need to talkt i will always be here like the cat on your shoulder.

2008-09-29 @ 12:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0