Malta här stannar jag för alltid!

Malta Malta Malta.. Utgång igår som var nice pris! Johanna var helt galet jävla galetgalet full full.. Skojar INTE!
Spelade poker till klockan sju med Robinoo och en annan karl ! Jag Vann!!  Johanna däckade kanske vid 4 eller så! Nu ligger latmaskarna själva och sover Robin i soffan framför mej och snarkar .. Johanna sover som en gris i sängen!
Just det jag och Robin jävlades lite med Hanni i natt också hällde vatten på henne lite här och där! Det var Kul !! Men nu tycker jag att fanskaparna kan vakna vill göra nått ! Finns en cina restaurang 5 min härifrån som verkade mys pys ! Få se vad som säger!!

Annat då!? Jo Jävla idiot vänner som förmodligen aldrig kommer bli mina vänner igen hoppas ni låser n er tillsammans och lever hela era liv tillsammans för sånna som ni förtjänar nog varandra ! Synd bara att jag är förlåtade. borde inte!
Jag försöker och försköker men får bara slag tillbaka! Skit Skit! Egentligen skulle jag bara vilja skriva ut namnen också och verkligen få er (om ni nu läser) att fatta att ni är jävligt jävligt UAsch!

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0