Life is beautiful

but it's complicated!

Jag Saknar Malta ! Jag saknar den fruktansvära hettan, sanden som man får bränskador av. uppmärksamheten av 50 åringa gubbar, bilar som kör på fel sida, en stad som aldrig sover, byggarbetare klockan 7 på morgonen utanför längehten,  mat i mängder, Människorna, skrik. Vin i massor, puben med äckliga Long Island Ice Tee med sambuca i, näsblod, smärtade hals, skratt, tårar, Men mest av allt en lycklig själ ! Jag saknar det så fruktansvärt mycket även fast det låter som ett helvet ..

Men det är bara för jag är en gnällig person ! ¨

Men jag Älskar det, jag saknar det och jag vill tillbaka NU !

Så jag måste då kanske erkänna att min syster är en ängel som berättade attt Robin bodde där ..
och fast jag inte vill erkänna det .. Robin är den bästa som lät oss bo där, och stog ut med oss,
fast jag vet inte det kanske var på håret :S Tack tack bästaste yster och Robinooo :)

Ting TIng

Kommentarer
Postat av: theres

Jag ska kolla med henne idag :) jag är borta i helgen iaf!

2008-09-22 @ 13:46:22
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0