I'm walking on sunshine

Det som inte dödar, gör en starkare
Det är galet, underbart och helt fantastiskt tycker jag ..

Nu efter några vredesutbrott inlägg känns allting mycket bättre.
Visst Mora suger sten hårt just nu och allting förutom här skulle sitta fint

Bowlade igår med sigge,asshole, johanna och filippa !
Jag vann !! Kanske för att jag var den enda nyktra i gänget,
Fast det vara bara asshole och johanna som var galet onyktra!

Det bästa av bästa är att jag är fan fri efter flera års känslormässiga galenskap (kalla det besatt) ..

Fri Fri Fri !


Sen måste jag också säga att jag hatar engångsligg
speciellt med kill kompisar .. Så kan ni mina manliga vänner sluta ha sex med mej?! Okej!
För jag är inte boven i det dramat! Så det SÅ!!!



Taaa nu ska jag trotts min sjukdoms ondoondo hals blä blä ta en promenix, ringa Jensi <3

och andas lite !


Pernilla


Kommentarer
Postat av: theres

Du har inte lust att åka hit någon helg då? :D

2008-09-20 @ 13:38:03
URL: http://theresakesson.blogg.se/
Postat av: [email protected]

nja jag är i strömstad då dock är ju Jessica kvar då, eller menar du helgen som kommer eller den efter?

2008-09-21 @ 12:19:01
URL: http://theresakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0