Helt okej att älska mej

Lyssnade på radio idag när jag stog i duschen, Ja okej det gör jag alltid sjunger med gör jag också :) Men i allafall grunden till att man inte hittar någon ligger oftast hos en själv det där med självkänsla bla bla.. Visst man kan ha otur och så men i slut ändan.. Så jag säger det nu så slipper vi ta upp det mera ( eftersom det är höst och begäret blir större då)
Det är alltså helt okej att Älska mej!  Sagt Gjort och så vidare.. Blir bara mindre och mindre att älska dock men insidan är ju den samma ..

Karlstad i Morgon(tjat på mej) 07.00 ska vi åka är det tänkt!

Sen då sen jag skrev det där inlägget om att radera någon så har lite feelings lämnat mitt hjärta tror jag.. Inte säker men kan så vara. Man kan nog säkert bestämma sig för sånt..

Jag har alltid varit en sån som följer hjärtat helt beroende på vad min hjärna säger, för dom där känslorna som helt plötsligt poppar upp, då finns det inte en chans att min hjärna hinner med så trög som jag är!

Men nu i allafall kanske jag ska göra annolunda bara bestämma mej för att inte tycka om - kärlek. jag. du förhållande..

Eller inte ! Klart man ska följa sitt hjärta . ut med känslorna bara . Det enda man kan bli är lite sårad och lite hålig men så småningom läker alla såren - för 2 månader sen hade jag aldrig sagt det där men tänka sig !

För första gången på flera år så känns det som vem som hellst kan knycka mitt hjärta nu och det gillar jag tanken på att det är en öppen fråga - frågan är bara vem som har turen ( för innerst inne vet till och med ni att jag är en bra människa )

Sen måste jag återigen säga Grattis Robin,hoppas du fick en great dag:)

Kom på att tänka på det igen för jag älskar att ge bort saker köpa saker till människor som jag tycker förtjänar saker eller bara för att göra dom glada , skulle jag få pengar så jag har den chansen skulle mina vänner för saker titt som tätt bara för att dom är så himmla bra <3  Som när vi köpte glasen på Malta jag var helt lyrisk (dock så blev reaktionen på Robin inte sådär stor slagen glad, gråt kramar men han var ju glad i allafall.. )

Eller Marits födelsedag överasknings kalas förra året, Hon var glad helt förbryllad och chockad.. Älskar det !

Det är verkligen sånt som gör saker värt att leva att ge andra människor stunder av lycka och glädje ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0