Havet

Trassel :/

Jag blir ledsen av att se dej, bilder och dyligt med en annan blick ett annat leende!
Jag vill också kunna ge dej den glöden och glädjen, Jag vill berätta allt som finns där inne,
och veta att du lyssnar - men det gör du inte !

det är inte synd om mej, jag tycker mest det är jobbigt att höra dina bittra ord om mej, '
få veta vad jag gör fel och så vidare . Det är inte så konstigt att allting gick snett.
det blir så när man bara hör det negativa om en .. eller så är helt enkelt allting negativit !

Där har du så fruktanssvärt fel, jag vet att jag är bättre än så .
Men dina ord blandat med mina känslor krymper jag sakta neråt..

Det är sanningen...
Men det ska inte vara verklighet kommer inte vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0