Där gick det åt pipan

Vi spelade spel Kortspel för att vara exakt och Chicago för att vara mera specifik.
Jag var sämst, kände hur hoppet kärlek kom ur mig ..
Sen small det  Royal Straight Flash Varsågod Pernilla

In my face som jag brukar säga,
Jag gråter iförsig inte men lite olustigt var det fan!
För er jävligt lustigt säkerligen.

Jobba i helgen, jobbade idag med
jäkligt dåligt med folk
värre i morgon hatar hockey - där var det nu sagt
Nått jävla botten lag kunde dom inte tagit babs att äta på istället och bott på vandrarhemmet
Nej fan ta mej ensam servitris Yes ! dagen kan nog inte bli bättre
Få chilla i baren på kvällen i allafall mee like ! Massa drinkar hoppas jag på
Det är roligt :)

xoxo Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0