Clown skräck !

Oj det blev ett långt inlägg det förra .. Spelar ju ingen roll egentligen för i grunden skriver jag för mej själv (tror jag?!)

I allafall anledningen till att jag skriver igen är för att jag är fan as rädd just nu att klockan tre i natt kommer det stå en seriemödare utklädd til clown i mitt rum .. Bara för att jag läste den där texten om det på bilddagboken.. visst jag kedjade vidare men .. Jag är verkligen as rädd för clowner, jag är visseligen rädd för jävligt mycket men clowner ..
För nått år sen var vi och fikade i Falun och där var det en clown jag var på väg att börja gråta och fick svettningar när han vände sig mot mej, gömde mej bakom nån och usch.. 

Värst av alla saker jag är rädd för så ligger fan clowner i topp tre ..


Pernilla


Kommentarer
Postat av: Jessica

ja, jag kmr ihåg när du skulle få en kram av en clown när du, jag och pappa var på cirkus. Du var ganska rädd!

2008-10-01 @ 21:19:00
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0