Våfflor

Ja idag är det våffel dagen och trotts att min familj inte brukar följa sånna dagar blir det våfflor idag :)
Grädde och Mango ska jag äta mina med kanske lite jordgubbar också, eller hallon det visar sig.

Just nu mest av allt nästa önskar jag att internet kan funka på min laptop så jag slipper sitta vid den här datorn hela dagarna och att mamma fixar trådlöst ! - Men nej - Tänk sitta vid köksbordet bara ta datorn och förflytta sig !

Great men nej!

Jobb i helgen i allafall känns bra ska försöka få lite mer tid där!

Men jag är endå jävligt sugen på att förflytta mej, borde inte känner att jag påverkas av fel människa, i Slut ändan kommer det endå inte bli som jag vill-tårar och en pappa som hämtar hem mej!

Därimot flyttar jag för att jag vill verkligen vill för att göra nya saker perfa.
Maria Vi kommer nog ta världen med storm tror jag! Me and You and no boys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0