Tisdag

Idag var jag,Ronja och Kristin ute med hästarna en sväng, gick bra alla tre hästisar skötte sig :) Hoppad lite på dom;  Sailor kan nog hoppa ganska högt endå han är som en annan häst  över hindren , Gabbe var lite mer osäker men han kan då allt han med och stor nortis kan men de visste jag redan! Sen for jag vidare in till Mora och träffade Maja så himla länge sen eftersom hon bor i skottska skogarna nu för tiden, eller ja i en storstad bor hon menmen.. Pratade och kollade Mora lite sådär, Hittad outfits till mej i allafall till Lördag, grymt peppad på fest nu. Vin ska det drickas har 2 1/2 flaska i skåpet :) Fasen nu är det snart april står inte på förens jag få inkräkta på systemet. Helt galet.. Nej Nu tror jag att jag färga mitt hår innan jag hoppar i säng. TV är sämst endå .

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0