Rökning dödar!

Jo det är sant, i allafall går dagen med tjejor på klubben var rolig, tills man får höra vad som hänt! menmen
Ska snart äta lite igen och duscha ladda för kvällens pass, tror det kommer bli skapligt rolig och inte minst jag tjänar pengar, ska på sten lite om sommar jobb också. så jag säkert får tider liksom ! tjata tjata!

Frisse är borta var ut en stund i skogen idag och letade :( Älskade katt var är du ??
Om han inte kommer tillbaka vet jag inte var jag gör så svårt när han bara är borta!
Har varit försvunnen sen förrgår, minns när jag såg han sist han härjade med Findus på gården!


Kommentarer
Postat av: hannahjalmarsson

så sant så.
hoppas katten kommer tillrätta! :/

2008-03-29 @ 11:57:48
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0