katt lek sak

Nyss hemkommen från lilla Moras gågator :) hittade ett par långa vita converse för endast 250kr i rätt storlek Hur bra är inte det? Helt underbart Dessutom ett par stora solbrillor med vita ramar .. Me Like.

Och nu planeras resa till sälen :) Och Göteborg lagom till min 20års dag :) Ännu bättre.

Livet suger verkligen inte !!

Fick 500kr av vicky för hjälpen av hästar :) Hur bra som hellst 1000kr i reskassa nu! Tjioo på bara en vecka lix :P
Jag är sparan själv .. Credd till mej

Nu till fjant Northon och rida lite dressyr tror jag :) 

Pepppepp pernilla 

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Vad kul att höra att du gillar mina designer! :) Det är inte såå svårt man lär sig det mesta rätt fort ändå. Om du vill kan jag nog kanske hjälpa dig med om du vill?
Tack det värmde, har fått bita mig i tungan rätt många gånger på jobbet de senaste dagarna för att själv visa mig som mognare. :)

2008-03-27 @ 18:42:06
URL: http://candypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0