Galna Kvinna!

Den här tjejen blondibella verkar vara alls största intresse så jag tänkte haka på. HATA henne eller vadå? är det nya grejen? Nej jag känner henne inte och har nog bara varit in på hennes blogg 2-3 gånger men såg ett Tv program med henne där hon satt i en debatt. Verkar vara en ganska smart tjej om jag får säga det själv. Vem vill inte tjäna pengar på blogg lix?! Jo jag vill! Men jag har ju ingen speciell sida så! Sluta hacka på den smarta tjejen som kommit längre än er.. Och kläder frossa för fan det drömmer vi alla om (nästa). jag kan leva med att hon är smartare och mer ambitös. Och jag tror att man kan vara lycklig med mycket pengar det är nog inte pengarna isäg som gör en olycklig. Det där är ett gammal utryck give up! Vi ska vara glada för våra kvinnor som vågar ta försig ! Gogo!!

köpte förövrigt ett nytt linne idag :) och jag har inte mycket pengar kvar på kontot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0