Galna hästtjejor

På tal om Klubbfest, Jag kan bara tänka mej vilket jäklans röj det kan bli - Alla vet att när häst tjejer sätter igång så är det ett jäklans liv och om man då sammlar många tillsammans. Vi kommer ha det helt galet, jag ska planera festen och usch vilket drag. visst kommer det säkerlign vara några karlar där också men överlag Massa (fulla) hästnörd tjejer..

Kan de bli bättre killar..? Nu missar ni någonting.


Världens bästa dag idag kanske? känns mycket posetvit Torsdag 27mars -08 Tänka sig vilken dag!

Föresten lever jag fortfarande som grodan på hoppet :)

Erik kom på en igår också kanske inte lika bra och jag märkte att mina hjärnceller fick kämpa innan jag fattade ca 30 min efter men nu förstår jag 
 
I allafall ;

"Man måste testa många labbråttor innan kemin stämmer "

Ja Tolka hur du vill, jag förstår vad han menar bara rakt upp och ner och ska jag tolka mer blir hjänan överhettad

Over and out
PeppPepp Pernilla

Kommentarer
Postat av: joel

haha.. hon e underbar.. vem är du förresten, dig har jag inte sett på bloggen tidigare.. hur hittade du mig?

2008-03-27 @ 10:37:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Anonym

Du får ha en jätte skön torsdag...Är man hemma så ser man det anars så bryr man sig inte...

2008-03-27 @ 10:50:34
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0