Fredag :)

Idag kommer Ronja hem och jag tycker i allafall det ska bli roligt:) Sen är det hopp tävling i helgen! och Har ponnie Sailor från och med Lördag. Nortis nästa helg och Primona och Passion också ! Lite osäker. Men ska hinna med utgång nästa helg med Maria och fler? Ja bjud in er själva inte säkert att ni får följa men :) haha..

Pratade en Johanna idag mycket givande. och jag får lite såna där be om ursäkt ideer fast de inte är jag som ska.
Inte till Johanna.
 Men i allafall kom på att tänka på att de flesta relationer hänger ju på ärlighet, och de dele missade vi nog båda kanske lite. Jga gjorde det för att inte såra mer men du för att inte visa dej svag eller? - jag har ju varit på samma ställe mellan att har släppt nån utåt sätt men inte inåt. Men i allafall. Omöjlig är jag inte det vet du, men allt är inte alltid mitt fel och jag tycker det är dax att ni slutar lägga skulden på mej alltid för de har ni verkligen en tendens att göra,..

Aja mitt liv går vidare och jag får nya vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0