Det gick för långt

Inge påhopp från någon nu, hata henne om ni vill- jag gör det inte ! Men tycker att hon har lite stora läppar. (förstora) Men jag har förstor mage och rumpa så jaja. Ingen är perfekt!

Påskäggs jakt på klubben ikväll då. Hur roligt ska inte det bli lix? haha:) ska nog gå på jakt efter någon film nu och packa ihop lite saker dessutom ska jag hinna fixa hästiarna innan!

Saknar min Kamera Passion är ju världens stötaste, borde lix knäppa lite kort på underverket menmen !  Ska nog göra en icke roligt upptäckt på Nordea också- Kolla hur lite pengar jag har kvar på kontot. inte hur mycket!

Anmäla mej och Nortis till älvdalen segot jag!

pepp pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0