Blå slagen och massa tankar!

Ett blått knä har jag, så där vädligt roande:( massa energi också som jag inte dock kan springa av mej för benet gör lite onte då- mera roande. Storyn om benet = Nortis sparkade mej enkelt på knät, men jag slog tillbaka vem skulle inte gjort det?!  Dagen till ära är jag rastlös som bara den hela kroppen kryper, tankar snurrar - JA det är helt galet.

Jag vet inte varför magen lever livet också- Någon som har en bra förklaring?
Jag vill bara göra en förändring nu- Jag saknar någonting eller någon?
VAD vet jag !
Snart är det nära vad händer då lix?

Tror ni verkligen att jag klara av att ta körkort för jag vet fan inte själv om jag gör det?

Ja som sagt Tusen tankar - Inga svar- Massa trubbel- Och ont knä

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0