Söndag

Saknar nog Johanna en skvätt just nu. Börjar nämligen bli frisk och uttråkad.. Men hon blir nog kvar i Uppsala ett tag fram över, själv ska jag på arbetsintrevju på donken.. ( prata inte om det). Ja får man inte jobb där då vette gudarna.. Jobbar hela Vasaloppet  på Mora hotell, jobbar 5 dagar ledig 2 och sen 3 dagar jobb, blir nog bra ska bara se till så jag kan ta mej upp till Sälen på söndags morgonen ska ju heja på Lolas pappa har jag lovat.. Ska nog gå ihop på nå vis.  Annars har jag införskaffat mej en Svart Parkas grotex Peak jacka , och sen beställdes en ny telefon idag eller ja pappa beställde men de blir min så tar pappa den jag har nu, är samma telefon men den jag nu får är svart och rosa :) inte bara svart..

JA ! Som sagt jag håller på att friskna till och de är så jävla bra !!!!!

Ikväll blir de Tacos med päronen !!

Over and Out

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0