Rullande fram

Skriver inte så ofta känner jag, bättring ska de bli (maybee)

Aja Kryssningen Lördag-söndag Sthlm - åbo Var riktigt rolig hade sina mörka stunder dock, känner att jag är en mycket mogen människa under vissa perioder på en fylla så här i efter hand MYCKET. haha
Har besökt Finland nu i allafall inte så länge dock (ca 2 min) men jag hann pussa marken i allafall och tappa bort saker. Mycket givande.

Annars rullar livet på sakta framåt, att fixa jobb i mora är lika med att leta efter en guldfisk i siljan .. svårt med andra ord, sen kanske jag inte är 100% effektiv eftersom jag har två extar jobb ..
Men i allafall så blir det att slö plugga fram till våren på nån kurs på folkhögskolan bara för att man får 2500kr i månaden great.. Blir med zassa dessutom kan svina på wasa varje helg sen.. (eller inte)

Nu ska jag sminka mej..

Over and out

Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0