Instängd i en trumma

I verkligen brist på liv så sitter jag här hela dagarna. sjuk och urslig, egentligen så sitter jag inte alls här hela dagarna för det orkar jag inte, men idag så känner jag mej mycket bättre sjukdomen jag har går sakta bort. Kommer väl vara frisk till sommarna eller nått sånt. kan knappt bärga mej:) Sugen på utlandet och peace and love (den enda jag ej festival trogna människa går på) Tycker att de är perfekt att man åker en vecka till solen och några dagar till brutalt festade, snatteri fantasier som lever ut och massa annat väldigt omoget beteende som dyker upp vid min sida i mina tankar osv.. I allafall så inkom lönen idag och detta borde göra mej mycket glad, vilket jag är men eftesom jag inte är så frisk som man ska vara för att springa runt bland allla affäer( Ja Moras stora utbud nu när HM har kommit) skämt och sido så orkar jag inte ens knata moras gågata idag men jag ska i allafall åka in en sväng och iförskaffa mej John Frieda Brilliant Brunette Shampoo  och balsam vilket i vanlig fall kostar 99kr flaskan men från och med idag så har dom satt ner den till 69kr falskan kan de bli mer bra? Nej knappast dock så vet jag inte riktigt hur jag ska göra då jag numera är svart håring men jag trivs inte i denna tråkiga färg (för det är just det jag känner mej ) Tråkig!! men jag ska nog också införskaffa mej färgmedel för jag är en brunett så är det bara .. Så kan jag flöda i mitt bruna shampoo också :)

Aja
image63
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0