Hallelujah- Träninsverk !!

hopp hopp..

Träningsverk idag, helt underbart. Varje gång de känns har också träningen varit bra :) mitt motto.
Nu är jag frisk.. Så himlans skönt att kunna göra saker igen. Igår red jag Nortis en stund i ridhuset. Han var mysig och gjorde som jag ville nästa hela tiden:P Madde tränade med Sailor lite också och lyckades hitta några knappar tror jag, avslappnad häst fick vi till.. Mysigt..

Us-möte var de också innan planering inför året och inte minst inför årsmötet..

Idag är det arbetsintrevju på donken. men lite oseriöst känns de dock. !

Okej de kankse är en självklarhet men endå inte att jag bara ska veta vart jag ska infinna mej klockan tre för intervju?? aja åker upp dit i allafall...

Sen hem och ta en promenix med felix :)

Ting Ting - Jag mår nice i allafall !!

Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0